26 Mayıs 2014 Pazartesi

MUSMUTLU BİR PAZAR


Haftanın altı günü aklımdakileri hayata geçirmek için pazar gününü iple çekiyorum :) bu pazar çok verimli bir gün oldu süslü püslü sofralar hazırlandı, bahar temziliği yapıldı, alışveriş yapıldı, masa örtüsü ve runner dikildi


 bu pazar kahvaltı soframızın teması pembe gül..


Genelde desenli kumaşları runner veya amerikan servisi yapıyordum masa örtülerim hep tek renkti. Bu sefer farklı olsun istedim. Pembe güllü kelebekli cıvıl cıvıl bir masa örtüsü diktim..



Yorucu bir günün sonunda yemek işinde biraz kolaya kaçtım :) balıkları direk fırına attım salata ve karpuzda beyimin ellerinden :)


balıklar fırında pişerken bende bir yandan denizci temalı runner diktim...



insanın içini açan sofralar hazırlamayı oldum olası seviyorum.. inşallah benim gibi tutkusu olanlara fikir almaları açısından faydalı olabiliyorumdur :)

2 yorum:

  1. Afiyet şekerler olsun Rabbim hep güzel ve huzurlu sofralara oturmak nasip etsin

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Amin inşallah cümlemizi..

    YanıtlaSil