24 Mayıs 2014 Cumartesi

KALP AMERİKAN SERVİS TAKIMI


Boş zamanlarımda vakit buldukça kendime çeşit çeşit servisler, runnerlar diktim. Ama bu benim ilk siparişim çok farklı bir duyguymuş :) Normalden çok daha fazla özendim ve çok sevdim. Aynısının fuşya rengini de kendime yapmayı planlıyorum :)


Runnerı dantelli olarak çalıştım.. Benim masam çok büyük olmadığı için genelde amerikan servisleriyle runnerı aynı anda kullanmıyorum iki kişilik sofralarda runnerı, kalabalık olduğunda amerikan servislerini tercih ediyorum..





Bu sefer servisleri kalp şeklinde çalıştım daha farklı bi model oldu. Özellikle puantiye desenli kumaşlara çok yakışacak gibi görünüyor.



Runnerın etrafında kullandığım dantelden; servislere, peçetelik ve ekmekliğe fiyonklar yaptım..









ekmeklik için standart bir ölçü belirlemedim bu sefer daha kullanışlı olsun diye biraz daha derin çalıştım..


ekmeklik ve peçetelik


Bu takım güzel memleketim TOKAT yolcusu :) İyi günlerde, mutlu sofralarda kullanman dileğiyle Özgecim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder