22 Eylül 2015 Salı

BEBEK ODASI İÇİN SEPET SÜSLEME..


Kızımın odası için koçtaştan üçlü hasır sepet aldım. Ama çok sade ve uyumsuzdu. Kendi zevkime göre süslemeye çalıştım ve aşama aşama çektim. İşte sepet süsleme çalışmam :)



beyaz iç kısmı çıkartıp kalıp olarak kullandım


aynı ölçülerde pembe puantiye kumaştan parçalar kesip birleştirdim 


uç kısımlarına dantel geçirdim




kalpler çizip etrafını diktim ve sürfile makasıyla kestim




içlerini elyafla doldurdum


hazırladığım kalbi sepete diktim



ve son olarak küçük melekler yapıştırdım




aynı şekilde üç sepeti de süsledim..





ve kızımın odasında yerlerini aldıktan sonraki halleri :)

2 yorum:

  1. Çok hoş olmuş canım eline sağlık. Önce ki ve sonra ki hali arasında ne çok fark var. Zevkli annemizin eline geçince şirin şirin bir güzellik olmuş. Kuzucuğun güle güle kullansın . Sevgiler...

    YanıtlaSil