20 Mayıs 2014 Salı

PAZAR KAHVALTISI

Koca bir haftanın en güzel sabahı... Pazar kahvaltısının yeri her zaman bambaşka bir yerlere yetişme derdin olmadığı için özenerek hazırlayıp relaks bir şekilde tadını çıkarabiliyosun.


kırmızı beyaz puantiyeli runner kullandım..


normalde her pazar kahvaltısında baş köşede börekler çörekler olurdu ama artık kepek ekmeği var :)


bu ekmekliği cumartesi akşamı nette gezinirken gördüm ve çok beğendim. Gece saat 1 sularında artan kumaşımla deneme yapayım dedim :) ve şirin bir ekmekliğim oldu çok sevdim gidip gelip bakıyorum :)


puantiyeli kurdelam vardı onunlada süsledim.. ilk deneme biraz küçük oldu birdahakine daha büyük olacak..

2 yorum:

  1. canım arkadaşım ellerine sağlık,herşey harika görünüyor,bir pazar hepbirlikte bi kahvaltı yapalımm :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım benim :) evet en kısa zamanda hepberaber güzei bi kahvaltı yapalım..

    YanıtlaSil